lllustreerimaks brändi väärtusi – agiilsust, uudsihimu, entusiasmi – teekonnal parimate lahendusteni kasutasime identiteedi loomisel ruumilist ”vastuseid otsivat joont”, mille eesmärk on maanduda lõpuks õigesse ”ruutu”. Logo on loodud rõhutatult ruumilise olemusega, et seda saaks kasutada dünaamilisena erinevates keskkondades. Põhivärvid on must ja ”punane” rõhutamaks pühendumist ja jõulist energiat lahenduste otsimisel. Illustratsioonid toetavad brändi narratiivi ja toovad esile inimfaktori olulisust lahenduste leidmisel.
Digi, Foto ja illustratsioon, Print, Sotsiaalmeedia
Disain / logo
Tele, Video / film
Pakendidisain
Digi, Kampaania
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Digi, Kampaania, Tele, Video / film
Kampaania, Print, Sotsiaalmeedia, Tele, Video / film
Kampaania
Digi, Kampaania, Sotsiaalmeedia